VÄLKOMMEN TILL MIN SIDA
Här kommer jag att visa bilder och skriva om blommor och blader, vackert och speciellt. Ibland även enkla vardagliga saker som jag stannar upp och betraktar en stund. Bilderna går att klicka på , ofta flera gånger för att få större.
MEN observera, bilderna är mina egna och får bara lånas sedan du kontaktat mig och frågat.

söndag 29 augusti 2010

Söndag eftermiddag


Hej
Jag har hållit på och funderat på hur min blogg ska se ut. Ganska nöjd nu .
Här kommer  jag att visa olika bilder av växter mm. Pelargoner är ett stort intresse hos mig men även min trädgård. Den håller på att sakta men säkert få sig en uppfräschning efter flera års vanvård.
                                        
Black Country Bugle - en mycket vacker pelargon
Saxdalens Selma. en mycket speciell skönhet
Egen frösådd -inte fått namn ännu
Hilma - vacker vit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar